KVALITET
Politika kvaliteta
Foodella d.o.o. je uspostavila, održava i kontinualno poboljšava sistem menadžmenta kvalitetom u skladu sa zahtevima standarda ISO 9001:2015.
Foodella d.o.o. je odgovoran član društvene zajednice, privržena ostvarivanju politike kvaliteta. Politika kvaliteta predstavlja okvir za definisanje ciljeva i utvrđuje pravce aktivnosti implementacije i razvoja sistema menadžmenta kvalitetom koji je sastavni deo poslovne politike i svakodnevnog rada.
Poslovnim procesima upravljamo otvoreno i iskreno korišćenjem znanja naših zaposlenih i metoda i alata kvaliteta sa ciljem da odgovorimo potrebama naše organizacije i naših korisnika. Težimo da ostvarimo potpuno zadovoljstvo korisnika, obogatimo život zajednice u kojoj poslujemo i damo doprinos održivom razvoju.
Sve aktivnosti na uspostavljanju, održavanju i kontinualnom poboljšanju sistema menadžmenta kvalitetom su usaglašene sa relevantnom zakonskom regulativom.
Rukovodstvo promoviše i ohrabruje sve zaposlene i isporučioce da uzmu aktivno učešće u aktivnostima poboljšanja procesa.
Sprovodimo permanentno obrazovanje i obuku u cilju poboljšanja kompetentnosti i podizanja svesti o značaju kvaliteta.
Rukovodstvo uspostavlja politiku i ciljeve kvaliteta i kontinualno ih preispituje u želji da osigura da se zahtevi korisnika razumeju i ispunjavaju. Zaposleni se upoznaju sa politikom i ciljevima kvaliteta kako bi ih razumeli i dali doprinos njihovom ostvarenju.
Politika kvaliteta je istaknuta na ulazima i na vidnim mestima u našoj organizaciji.
Politika kvaliteta je obavezujuća za zaposlene.
Ciljevi kvaliteta
Foodella d.o.o. Niš ima cilj da postigne potpuno zadovoljstvo i lojalnost korisnika definisanjem i realizacijom sledećih ciljeva kvaliteta:
Radi ostvarivanja ciljeva kvaliteta Foodella d.o.o. održava i kontinualno poboljšava sistem menadžmenta kvalitetom u skladu sa zahtevima standarda
ISO 9001:2015. Ta inicijativa i nove koje će uslediti doprineće da ispunimo i prevaziđemo zahteve naših korisnika brzo i bez greške pri svakoj interakciji.